Мій досвід

ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ.

Наукова основа досвіду:

1. Закони України:"Про освіту","Про загальну середню освіту"(Електронний ресурс):офіц.веб-сайт Міністерства освіти і науки України/Міністерство освіти і науки України.-Режим доступу:http://www.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/normativno-pravova-baza/ Нормативно-правова база.

2. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1392.(Елекронний ресурс): офіц.веб-сайт Міністерства освіти і науки України / Міністерство освіти і науки України. - Режим доступу :http://www.mon.gov.ua/ua/often-requested/state-standards/  Дежавні стандарти.

3.Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004р. №24.(Елекронний ресурс): офіц.веб-сайт Міністерства освіти і науки України / Міністерство освіти і науки України. - Режим доступу : http://www.mon.gov.ua/ua/often-requested/state-standards/  Дежавні стандарти.

4.Національна стратегія  розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Указ Президента України від  25 червня 2013 року №344/2013(Елекронний ресурс):офіц.веб-сайт Верховної Ради України - Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/344/2013.

5. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов <<Iноземнi мови .5-9 к.ВД Освіта Наказ МОН молодьспорт від 06.06.2012 № 664.

6.Програми для загальноосвітніх  навчальних закладів та спеціалізованихшкіл з поглибленим вивченням іноземних мов <<Iноземнi мови . 2-12 Перун Лист МОН від 23.12.2004 № 1/11-6611

7.Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : Підручник , видання 2 випр.,переробл./Кол.Авторів під керівництвом С.Ю.Ніколаєвої .-К.:Ленвіт, 2002.-328с.
8.Ельконін Д.Б. -ідея сприяння гри вихованню в учнів соціально-орієнтованих навичок.

9.Виготський Л.С. -ідея позитивного впливу гри на формування познавальних інтересів учнів, що сприяє свідомому оволодінню навчальним матеріалом.

Комментариев нет:

Отправить комментарий